Wednesday, December 20, 2006

nem dec 20., hanem jan 5.

jó rég nem írtam ide semmit. az eddigi lustaságomat most igyekszem képekkel is pótolni. a karácsony nagyon jól sikerült: voltunk itthon 24-én, voltunk nagyszülőknél 25-26-án, és utána anyuéknál ott is hagytuk Marcit 3 napra, mi meg elmentünk Jucó-Rajcsyékkal síelni. nagyon-nagyon jó volt! az mondjuk kicsit rosszul esett, hogy amikor megjöttünk, Marci pár percig nem ismert meg minket, de valahogy kihevertük. utána szilveszterre megint visszavittük :-)
két új dolgot is bevezetett karácsonykor: 1. először állt fel egyedül. íme:

2. a hason kúszásról áttért a négykézláb mászásra. erről nincs még kép. viszont itt egy családi fotó:


már egy ideje a "nagy kádban" fürdik, és irtóra élvezi is:


Péterrel kifeküdve:
sarkkutatóként a nagyszülőknél: (még jó, hogy csak ennyi ruhát vittem, mert ha több lett volna, anyu azt is ráadja)

4 Comments:

Blogger Virtualista said...

Nagyon jó fotók Moncsi, és eddig rejtegetted őket, nahát!
Ahogy elnézem a sarkkutatósat, hát én is mindent ráadok a Blankára, tényleg óvatos a mi dokinénink,
huh, most téptem ki a szájából egy papírzsepit, de nem hiányzik belőle

January 05, 2007 11:34 PM

 
Blogger Virtualista said...

Na, leraktam aludni.
Jó az a családi fotó is, és vicces, hogy egy éve még Marci se volt, most meg már annyira nagyfiú.
ezt a lábzsákot külön vettétek a babakocsihoz?

January 06, 2007 12:15 AM

 
Blogger moncsi said...

marci tegnap meg virágföldet evett, de úgy tűnik, nem lett baja tőle. álítólag minden gyerek megkóstolja. nagyon csendben lett egy pillanatra, és amikor odanéztem, ült a cserép mellett és tiszta föld volt körben a szája. még jó, hogy pofi mosásnál mindig kinyújtja a nyelvét, mert így azt is le tudtam mosni :-)

a lábzsák volt a babakocsihoz, de sztem ezekhez a peg peregokhoz külön is lehet venni.

January 06, 2007 1:44 AM

 
Blogger moncsi said...

állítólag persze

January 06, 2007 1:45 AM

 

Post a Comment

<< Home